HTML

Címkefelhő

2011 (1) akció (2) akciók (1) alapruhatár (1) anyag (1) árkád (3) barna (1) bézs (1) blézer (1) blondeau (1) blúz (1) bőr (1) c&a (1) chix (1) cipő (2) csipke (1) cucc (1) divat (1) divatipar (1) farmer (1) farmerblúz (1) fekete (1) felső (1) fotók (1) h&m (1) hétvége (1) irodában (1) jogging (1) kapucnis (1) kedvezmény (1) képek (1) kollekció (2) kupon (1) lila (1) lolita (1) m&s (1) mango (1) mayo (1) mellény (1) modell (1) munka (1) nadrád (1) nadrág (1) nyár (1) nyomtat (1) olcsó (1) öltözet (1) ősz (1) öv (1) piros (1) póló (3) próba (1) promod (1) puma (1) retro (1) romantikus (1) ruha (1) ruhadarab (1) ruhatár (2) ruházat (1) sárga (1) segítség (1) selyem (1) sport (2) stílus (1) ststílus (1) szabadidő (1) szett (1) szezon (1) színek (1) szoknya (2) szórakozás (1) szürke (1) táska (1) tavasz (2) tavaszi (1) thylane (1) top (2) trend (1) üzlet (1) vásárlás (1) versace (1) viselet (1) zakó (2) zara (1) Címkefelhő

Friss topikok

 

 

A köszöntő sorok után illene pár szót magamról is ejteni. Abszolút nem vagyok modell alkatú nő! Sőt! Nem értek a divathoz, talán kis jóindulattal elmondhatom magamról, hogy rendelkezem némi stílusérzékkel. Aki azt várja tehát, hogy ezen az oldalon profi stylist tippei között bogarászhat, annak sajnos csalódást kell okoznom. DE! Imádom bújni a divatmagazinokat, olvasgatni neten a friss híreket, nyomatni éjjel egy tál popcorn mellett a Fashion TV-t és hát ha a boltokban bóklászással töltött hosszú óráktól fogyni lehetne, hát akkor Kate Moss sem tudna elbújni mögöttem:) !
 
Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy nyitás óta itt az Árkád falai között tölthetem el a hétköznapokat, figyelhetem, hogyan változnak a győri, és környékén élő emberek öltözködési szokásai, ami néha bizony büszkeséggel tölt el (Kedvelt szórakozásom a mallban sétálva végigpásztázni a látogatók öltözetét: Felső: New Yorker, tavalyi kollekció, cipő: Vagabond, extra friss, farmer: Angelo Moda, stb…) . Személy szerint nyitásunk előtt általában Bécsben, Parndorfban, az Árpád úti angol turiban és néhány kínai cuccokat izléssel összeválogató kisebb butikban vásároltam. Ezzel azt hiszem nem vagyok egyedül?
Amivel azonban nyitás óta folyamatosan szemben találom magam – sajtó, ismerősök, látogatók visszajelzései -, hogy túl drágák az üzletek itt nálunk. Na ez az, ami nem igaz. Aki egy csepp időt és némi türelmet szánna arra akár csak egyszer is, hogy végigjárja az üzleteket, talán meggondolná újra a kijelentését. Kőkeményen kihasználva ennek a szuper kis oldalnak a lehetőségét, indulás gyanánt pár üzletet szeretnék mutatni ahol, bizony 15 – 20 ezer Ft között teljes szettet vásárolhattok cipővel együtt!!!!
Első kiszemeltem mi is lehetne más, mint a látogatóink egyik kedvenc üzlete, a H&M. Az alábbi összeállításban női/férfi kategóriában 3-3 szettet (munka, laza, szórakozás) tettem össze nektek, amelyek garantáltan kímélik a pénztárcákat. Nekem a lila sortos összeállítás tetszik a legjobban, most kezdtem el kísérletezni a mintát mintára kombinációkkal és egyre jobban meg is barátkozom vele. Az árakat az összeállítások mellett megtaláljátok.

 

 

Címkék: olcsó kollekció öltözet

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://chic-and-style.blog.hu/api/trackback/id/tr142784956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása